Konzultace

Váš byznys nefunguje tak, jak si představujete? Víte, že máte na víc?

Přestaňte se trápit s hledáním toho, kde je chyba a s pokusy o nápravu metodou pokus/omyl. Podívám se na váš projekt očima marketingového specialisty a UX designera. Řeknu vám, kde máte mezery a díry, které potřebují zalepit – a kde naopak nevyužíváte svůj prostor k růstu.

Můj přístup je silně praktický. Nebudu si s vámi dlouze povídat o brandových archetypech nebo hledat odpovědi na otázky, které nepotřebujete znát. Z konzultace odejdete se seznamem konkrétních problémů a návodem na jejich řešení.

Co spolu můžeme vyřešit?

Každý kousek skládačky má svou hodnotu v celém obrazu.

Strategie vašeho podnikání

Podíváme se na to, co nefunguje a proč. Jaké produkty podpoří cíle vaší značky, na který segment trhu se potřebujete zaměřit a jak dosáhnete vašich krátkodobých i dlouhodobých cílů.

Strategie vašeho marketingu

Nedostatky v marketingu stojí spoustu peněz i firmy a podnikatele s fantastickými produkty. Mohu vám pomoci s nastavením celkové marketingové strategie i jejích dílčích kroků. Specializuji se na organické marketingové kanály. Placenou reklamu mohu zahrnout do vašeho marketingového mixu (včetně konkrétních doporučení), ale jejím nastavováním se v tuto chvíli nezabývám.

UX a další nastavení vašeho webu

Proč váš web neprodává? Protože vaše návštěvníky dostatečně nezaujme a nebo je nevede správnou cestou k prodeji. Zhodnotím váš web z pohledu UX designera a navrhnu vám konkrétní změny. Můžete mě požádat i o wireframy k novému webu nebo kontrolu před jeho spuštěním.

Prodejní funnely

Máte reklamu, ale vaši zákazníci nakoupí jen jednou. Máte skvělé dosahy na sítích, ale nemáte objednávky. Vytváříte kvalitní obsah, ale náklady na něj se vám nevrací. Pokud se v kterékoliv větě poznáváte, je čas podívat se na vaše prodejní funnely.

Sociální sítě

Pomohu vám se strategií pro vaše sociální sítě. Podíváme se na jejich vizuální i obsahovou stránku a vytvoříme plán pro jejich efektivní využívání v ekosystému vašeho byznysu. Mohu pro vás navrhnout sadu příspěvků na sítě (vizuální i obsahová část) nebo prodejní strategie pro jednotlivé kanály. Zaměřuji se nejvíce na Instagram a Facebook, ale mám zkušenosti se všemi hlavními sítěmi.

Technické záležitosti a propojení

WordPress, pluginy, prodejní systémy, e-mailingové systémy a další. Pokud potřebujete poskládat řešení na míru nebo najít cenově efektivnější variantu, pravděpodobně vám budu umět poradit.

Počkat…

Vážně tohle všechno umíš?

Svůj první web v HTML jsem napsala před více, než 20 lety. WordPress používám téměř od začátku jeho existence. A žiji s programátorem a softwarovým testerem 🙂

Mám za sebou práci na několika stovkách webů, od zakázek malého rozsahu až přes velká řešení na míru či weby pro korporátní firmy. Pro řadu z nich jsem navrhla nejen design, ale i jejich technické řešení. Mezi prvními v ČR jsem začala používat řadu úspěšných zahraničních pluginů: Easy Digital Downloads, Affiliate WP, LearnDash LMS a mnoho dalších. Pro většinu z nich jsem navrhla rozšíření umožňující jejich použití v ČR (napojení na platební brány, e-mailingové systémy, překlady…), která jsme následně s partnerem realizovali.

V posledních 7 letech se od „webařiny“ stále více přesouvám k marketingu online projektů. Mám za sebou řadu spoluprácí s malými značkami, ale i lokálními influencery a velkými firmami. Pracuji s ženami řídícími malá online podnikání, ale i s technologickými start-upy.

V marketingu se specializuji na kanály s organickým dosahem – blogy, sociální sítě, e-mailing a další, ale dokážu vám poradit i s placenou reklamou.

Protože mě weby stále baví, ale nechci trávit čas prací, kterou může v době stavitelných šablon dobře odvést kdokoliv s trochou talentu pro techniku, nechávám si v portfoliu služeb pouze svou největší lásku, UX design a psaní prodejních stránek. S marketingem spolu velmi úzce souvisí.

Jsem závislá na dobrých marketingových knížkách a kvalitním online vzdělávání.  Obojí vyhledávám téměř 100% ze zahraničních zdrojů, kvůli sledování trendů, které do ČR teprve přijdou.

Jaké konzultace nabízím

Od hodiny k VIP…

Přesně na míru vašim potřebám i budgetu.

Moje nabídka zahrnuje 3 typy konzultací. Základem je „hodinovka“ vhodná pro každého, kdo si chce ujasnit směr svého podnikání nebo vyřešit jeho nejakutnější problém. Ať už je jím volba fakturačního systému a propojení do funnelu, nebo akutní nedostatek prodejů.

Tříhodinová konzultace je nejoblíbenější možností již fungujících byznysů, které potřebují posílit své výsledky – a také začátečníků v online podnikání, kteří nemají problém se vstupním kapitálem a nechtějí dělat zbytečné chyby. Tříhodinovka je nejefektivnější osobně (vždycky mi toho řeknete víc, než online), ale lze ji absolvovat i na dálku. Během vašeho času nemusíme jen mluvit, můžeme rovnou začít pracovat na tom, co potřebujete.

VIP Day je nabídka pro ty, kdo chtějí během jediného dne vyřešit to, s čím by se jinak trápili měsíce. Podíváme se na všechny aspekty vašeho podnikání a navrhneme strategii změn a rozvoje pro vše, co nefunguje nebo by mohlo fungovat lépe. Je jen na vás jak svůj čas se mnou budete chtít využít. Můžeme mluvit, můžeme plánovat, můžeme rovnou pracovat na změnách nebo vašich produktech.

Každá z konzultací zahrnuje čas na moji předkonzultační přípravu. Projdu si váš web a sítě, podívám se, co funguje a co ne očima zákazníka, který váš produkt nezná. Pár dní si váš projekt nechám projít hlavou. Na konzultaci pak nevařím z vody a nezdržujeme se tím, že bych teprve zkoumala vaše podklady. 

Podíváme se i na váš byznys?

Vyberte si typ konzultace a rezervujte si termín.

Možná se chcete zeptat…

Praktické informace ke konzultacím.
Jak si mohu rezervovat termín?

Po objednání konzultace obdržíte e-mail s odkazem na můj rezervační systém. Jakmile proběhne úhrada objednávky z vaší strany, můžete si svůj termín rezervovat.

Můj rezervační systém vám nabídne poměrně velké množství dostupných termínů. Doporučuji rezervaci neodkládat – systém je nastavený pouze na několik konzultačních hodin denně (s výjimkou VIP Days) a jakmile se tato kapacita naplní, na volné termíny už vás nepustí.

Jak probíhá online konzultace?

V rezervačním formuláři si zvolíte, zda se chcete setkat před monitorem s video-přenosem a možností sdílení obrazovky, nebo telefonicky. Vím, že ne každému je video-přenos příjemný, proto nabízím obě varianty.

U online setkání vám pošlu odkaz na Jitsi Meet před začátkem naší konzultace. Jedná se o obdobu Zoomu, která nevyžaduje stahování aplikace ani další nastavení – stačí kliknout na odkaz. A ano, má možnost nastavit si obrázek na pozadí, než vstoupíte do místnosti 🙂

Pokud chcete konzultovat po telefonu, zavolám já vám na číslo, které uvedete v rezervaci.

Chci se potkat osobně!

Já taky. Osobní konzultace mám raději, protože si při nich vždycky řekneme víc, než na dálku. 

V průběhu školního roku za mnou na kteroukoliv konzultaci můžete po dohodě přijet do Hradce Králové (sejdeme se v tiché kavárně nebo coworkingu).

V červenci a srpnu 2022 konzultuji z chalupy v Jeseníkách a ráda se s vámi potkám nad kávou na horách 🙂 „Vyzenovanou“ konzultaci v některé z místních kaváren nebo při procházce nad lázněmi Jeseník můžete zakončit výletem po horách nebo wellness procedurou v místní lázeňské oblasti. Odpočinout si a nechat si myšlenky z konzultace v klidu doznít má svoji nezanedbatelnou hodnotu.

Osobní konzultace vám na zvolený termín vždy individuálně potvrdím.

Pokud se konzultace účastní více lidí z týmu nebo konzultaci potřebujete realizovat u vás ve firmě, je možné se domluvit na konzultaci na vaší adrese. Termín opět potvrzuji individuálně a účtuji cestovní náklady (částku vám dám vědět předem).

Pomoc, v rezervovaný termín nemůžu!

Stane se. V takovém případě mi jednoduše dejte co nejdříve vědět – rezervaci zrušíme a najdeme nový termín.

Věřím ve vzájemnou slušnost a pochopení, takže pokud hodinu před konzultací zjistíte, že vaše dítě s teplotou dnes do školky opravdu nepůjde, neřešte, jak to zvládnete s mrňousem za zády a prostě mi napište zprávu. Vyřešíme to.

Ráda pracuji ve vzájemné důvěře a úctě k času druhé strany, proto věřím, že tato možnost nebude zneužívána.

Velmi výjimečně se samozřejmě může stát, že obdobné komplikace nastanou na mé straně. V takovém případě vám dám co nejdříve vědět a vyjdu vám vstříc s výběrem nového termínu (i mimo obvyklé hodiny).

Máte jinou otázku?

Pošli mi šablonu stránky pro Instagram bio!

Vyplňte své jméno a e-mail a já vám pošlu layout šablony pro Divi i s instrukcemi pro nasazení a úpravy.

Skvěle! Teď stačí ověřit adresu!

Chci vytvořit svůj prodejní funnel!

Naskočte do 5denní výzvy Vytvořte funkční prodejní funnel v 5 krocích. Každý den vám přijde 1 e-mail s obsahem lekce a konkrétními úkoly, které máte splnit. Z odběru mých e-mailů se můžete kdykoliv odhlásit.

You have Successfully Subscribed!

Chci e-book Brand nejsou jen barvy

Vyplňte své jméno a e-mail a já vám pošlu pracovní listy, které vám pomohou objevit a komunikovat hlubší smysl vlastní značky.

Skvěle! Teď stačí ověřit adresu!