Inspirativní pohledy do zákulisí a top tipy.
Články, které vystřelí vaši značku do nebes!
Dobré i špatné příklady z praxe, zamyšlení nad marketingovými poučkami, tipy pro váš web, marketing, byznys a lepší život.
Online podnikání, weby, značka…
Je to i váš příběh?
Responzivní web a velikost písma
Znáte ten pocit, když si na webu navrhnete luxusně působící velký nadpis uprostřed velkorysého negativního prostoru... ... a pak to načtete na mobilu - a zjistíte, že se vám slova lámou někde, kde by neměla? Jak to vyřešit pro mobily všech velikostí? Většina...

Ano, ale… 3x o Instagramu
Tento týden na mě vyskočily 3 různé návody na téma Instagram a sociální sítě. Všechny mají pravdu a obsahují dobré rady. Ale ke všem mám jedno dost podstatné ALE. Úspěch na sociálních sítích Julie Válková sepsala 5 tipů, jak docílit úspěchu na sítích. Kvalitně...

Když za váš článek napíše AI
Jak to dopadne, když zadáte umělé inteligenci úkol napsat za vás blogový článek? Tak tuhle otázku jsem si položila v listopadu 2022, kdy o možnosti AI textů většina lidí nevěděla. Článek jsem nechala vygenerovat v angličtině, v nástroji Copymatic, který má v nabídce...

Hry pro lepší engagement ve stories
Na váš obsah ve stories nikdo nereaguje? Tak si pojďme chvíli hrát. Mám pro vás totiž sadu šablon pro lepší engagement ve stories, které můžete použít na svém Instagramu či Facebooku pro zvýšení dosahů, reakcí a zmínek vašeho účtu. Způsobem, za který vás algoritmus...

“Já jsem si myslela, že to budeš nějak řídit” aneb Nepodceňujte projektové řízení…
Pomáhám teď s marketingem jednomu start-upu, který vede muž se super zkušenostmi na pozici projekťáka. Pohodář, profesionál, ideální člověk ve vedení týmu. A dává mi to hodně hezké srovnání s tím, jak je vedená většina malých online podnikatelských projektů. Pro...

Canva šablona ke stažení jako freebie? Jak na to?
Když jsem do posledního newsletteru vložila sadu šablon pro stories upravitelnou v Canvě, přišla mi řada dotazů na téma: "😮 - jak jsi to udělala?" Protože je to opravdu jednoduché, podělím se s vámi o návod. Dříve byla tato možnost dostupná pouze pro placené Canva...

Taky vám píše Eric? Pomůže reCAPTCHA pro kontaktní formuláře v Divi.
Taky vám přes kontaktní formulář na webu chodí pravidelné zprávy od Erica, jehož péče o vaše SEO a kvalitní využití leadů přicházejících na váš web by vás dojala až k slzám, kdybyste to z mailu nemuseli každý den mazat? Ať už za Ericem Jonesem stojí kdokoliv, jedná se...

Případ “experti na sítě”
Že prý se chybami člověk učí. Tak se spolu občas na nějakou tu chybu podíváme. Ono je totiž o dost lepší učit se z cizích chyb, než z těch vlastních. Dnešní článek bude o jedné kampani na e-book zdarma, u které se podařilo pokazit prakticky všechno. Ale kapitálně....

Klikat vlastní web je za trest
Každý měsíc mýma ruka projde alespoň jeden nový web. Dost často je jich i výrazně víc. Ne, že bych to sekala jak Baťa cvičky, ale na vizitku rodinné firmy nabízející CNC obrábění fakt týden nepotřebujete. U naprosté většiny menších projektů mi stačí kouknout na to,...

K čertu s expertním byznysem
Základní mantru online byznysu už určitě znáte. „Zamysli se nad tím, co tě baví – řekni lidem, že jsi na to expert – a pak jim na webu nabídni něco tématického ke koupi. Třeba e-book.“ Výsledkem je, že kolem sebe máme desítky expertů na cokoliv – z nichž naprostou...

Na avatara leda do kina…
"Ta tmavá barva na pozadí je tam proto, že to tak chce můj avatar!" "Gratuluju. Právě jsi ušila web na míru jedné konkrétní osobě, která ani neexistuje..." Přiznám se. Serou mě samozvaní (a samozvané) guru online marketingu, jež si přečetly 2 kapitoly marketingové...

Chci se odlišit!
"Chci se odlišit" je věta, ze které mě pravidelně obchází děs a hrůza. Obvykle přichází od nízkorozpočtových klientů a ve většině případů ji následuje návrh nějakého zločinu proti slušnému designu (nejlépe doplněný požadavkem na umístění stylem "pěst na oko" do úvodní...

Jak nacenit online produkt?
Pro nastavení ceny online produktu existuje jediné pravidlo. Za kolik to dokážete prodat. Počkat! A co náklady? Kvalita? Množství obsahu? Jedinečnost? No, o ničem z toho cena nic neříká. Pojďme se na to kouknout zblízka. Kvalita Tak pro začátek. Na kvalitě u...

Reklama vs. komunita
Víš kočko, s prodejem produktu, máš 2 možnosti. Ta první je budovat si komunitu, tvořit produkty přímo pro ni - a té to pak prodávat. A jediné, co Tě to bude stát, je Tvůj čas... A nebo se můžeš na komunitu vyprdnout a prodávat pomocí reklamy. Ale pak se připrav na...

Na tlačítku to nestojí… (… i když je dost důležité)
Existuje jistá dobrá rada, kterou jsem si odnesla z jedné z prvních navštívených přednášek o UX - tedy uživatelské přívětivosti webu. Tlačítko by mělo být nejvýraznějším prvkem stránky, na které chcete něco prodat... ...nebo "jen" přesvědčit uživatele, aby provedl...